امام جمعه اهر:

مسئله وحدت و اتحاد به خصوص بین دولت و ملت دارای اهمیت است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، گفت: مسئله وحدت و اتحاد به خصوص بین دولت و ملت دارای اهمیت بوده و موجب می شود دشمنان اسلام سوء استفاده نكنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۳۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آیت الله حاجی زاده افزود: اگر وحدت و همدلی نداشته و در جامعه تفرقه و اختلاف وجود داشته باشد، نمی توانیم براي تحقق این شعارها به آنچه که می خواهیم برسیم.

وي تفرقه افکنی را از ابزارهاي خطرناك دشمن خواند و اظهار اميدواري كرد دولت و مردم از این فرصت استفاده كنند تا انشاالله این رابطه برای همیشه حفظ شده و دولت تقویت شود تا بتوانیم به آرمان های امام راحل(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب براي پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی و جهش علمی و عدالت اقتصادی و ایمان و معنویت جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه اهر با قدرداني از مردم اين شهرستان که تقارن روزهاي فاطمیه را با عید نوروز رعایت كرده و در مجالس زهرای مرضیه شرکت کردند، گفت: انشاالله این تقارن موجب برکت امسال بوده و ما هم در نزد ائمه(ع) به خاطر این ولایتمداری عظمت پیدا کنیم.

وي با اشاره به مذاکرات هسته ای كشورمان با كشورهاي 1+5، بر طبق طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب یادآور شد: مذاکره باید منصفانه و عادلانه بوده و منافع طرفین حفظ شود و اگر بخواهند یک جانبه آنچه را که آنها می خواهند تحمیل كنند، این ملت قبول نخواهد کرد چراکه ملت ما همانطور که تاکنون مشکلات و سختی ها را تحمل كرده، در ادامه هم صبر و تحمل كرده و هرگز زیر بار ذلت نمي رود.

آیت الله حاجی زاده در ادامه با اشاره به اوضاع نگران کننده یمن و با ابراز تاسف از تجاوز سعودي ها به خاك اين كشور و كشتار زنان و كودكان يمني، اظهار داشت: ما ضمن اینکه این حملات و تجاوز و کشتار مسلمانان را محکوم می كنيم، از مجامع بین المللی که متأسفانه سکوت اختیار كرده، می خواهیم این تجاوز را متوقف كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود باتوجه به مناسبت هاي هفته(12 فروردین سالروز همه پرسی تغییر نظام ستم شاهی و 13 فروردین روز طبیعت، به مردم توصيه كرد زماني كه در روز طبيعت با خانواده خود برای تفریح و تنوع به طبیعت مي روند، با توجه به جامعه ديني و اسلاميمان، شئونات دینی را حفظ كرده و از گناه و معصیت دوري كرده و محيط زيست را آلوده و تخريب نكنند.

امام جمعه اهر در پایان سخنان خود درگذشت والده مکرمه ریاست جمهور، همشیره مکرمه رهبر فرزانه انقلاب و همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن ها علو درجات و غفران الهی را خواستار شد.

ارسال نظرات