سردار خانی:

تلاش برای شهدا خستگی ندارد

فرمانده گردان کربلا در دوران دفاع مقدس در بازدید از مکان برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گفت: تلاش برای شهدا خستگی ندارد و باید همه با جدیت و اخلاص در این راه قدم بردارند.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۷۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار علی خانی فرمانده گردان کربلا در دوران دفاع مقدس در بازدید از مراحل برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در گلزار مطهر شهدا و مصلی پیامبر اعظم(ص) شاهرود با تقدیر از برگزاری این اجلاسیه بزرگ بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان و استان برای برگزاری این اجلاسیه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه کار بزرگی است و باید با جدیت آن را دنبال کرد، افزود: تلاش برای شهدا خستگی و ترس ندارد و باید همه با جدیت و اخلاص در این راه قدم بردارند و از مشکلات و کمبودها نهراسید.

شهردار سابق منطقه 11 تهران و از مشاوران شهردار تهران با بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود تاکید کرد: شهدا با دید باز و بصیرت بالا به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و ما باید با الگو گرفتن از آنها برای ترویج فرهنگ حق و ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

سردار خانی با بیان اینکه کار برای شهدا باید با اخلاص باشد گفت: کاری ماندگار است که با اخلاص و برای رضای خدا باشد و مطمئناً این کار پیش می رود و مشکلات نمی تواند آن را متوقف کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود و پتانسیل های مختلف شهرستان و استان و کشور عنوان کرد: باید همه را پای کار آورد و از همه ظرفیت ها استفاده و تلاش کرد همدلی و همزبانی را با اجلاسیه شهدا به ظهور رساند و الگویی برای آیندگان ثبت نمود.

فرمانده گردان کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به برگزاری نمایشگاه فعالیت های مردمی و پشتیبانی جنگ این کار را زیبا توصیف کرد و گفت: برگزاری این برنامه کار پسندیده ای است و باید تلاش شود با شکل مناسب پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شود و فضای جبهه و پشتیبانی جنگ به ترسیم و نمایش نسل امروز گذاشته شود تا اثرگذاری داشته باشد.

در این بازدید فرمانده سپاه شاهرود با ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و برپایی نمایشگاه ها بر تاکید بر استفاده از تجربیات و ظرفیت های همه نیروهای فعال شهرستان گفت: ما تلاش داریم از همه نیروها و امکانات استفاده کنیم تا کاری ماندگار را برای شهدا ارائه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار