خبرهای داغ:
با گلباران استقلال خوزستان؛

تراكتورسازي سال 94 را با برد آغاز كرد

خبرگزاری بسیج: از هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال تراكتورسازي تبريز از ساعت 17 امروز در ورزشگاه يادگار امام اين كلانشهر ميزبان استقلال خوزستان بود كه در پايان با نتيجه 3 بر صفر اين تيم را شكست داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۵۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دو تيم تراكتورسازي و استقلال خوزستان پس از 22 روز تعطيلي ليگ برتر به علت بازي هاي دوستانه تيم ملي، در شرايطي به مصاف هم رفته بودند كه يكي براي خارج شدن از خطر سقوط و ديگري ماندن در كورس قهرماني نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي داشتند.

بازي را تراكتورسازي خوب آغاز كرد و دقيقه 23 شوت راه دور احمد كامدار(بازيكن تراكتورسازي) را دروازه بان حريف(پرويز كريمي) راهي كرنر كرد.

دقيقه 31 لوسيانو ادينهو(مهاجم تراكتورسازي)، ضربه كاشته نزديك محوطه جريمه را به طرف دروازه حريف شوت زد كه با برخورد به تير افقي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 38 باز ادينهو داخل محوطه جريمه حريف موقعيت مناسبي براي گلزني داشت كه نتوانست از اين موقعيت استفاده كند و در رفت و برگشت اين توپ به كرنر رفت.

دقيقه 39 ضربه كرنر حبيب گرداني مي رفت مستقيم وارد دروازه حريف شود كه با واكنش كريمي اين توپ راهي به دروازه باز نكرد و راهي كرنر شد.

دقيقه 40 ضربه كرنر مجدد گرداني در آستانه ورود به دروازه دفع شد كه اين توپ را فرشاد احمدزاده(مهاجم جوان تراكتورسازي) با ضربه سر به تور دروازه چسباند تا تراكتورسازي با يك گل پيش افتد.

نيمه نخست با نتيجه 1 بر صفر به سود شاگردان توني اوليويرا در تراكتورسازي به پايان رسيد.

نيمه دوم نيز از سوي بازيكنان تراكتورسازي هجومي آغاز شد.

دقيقه 51 ضربه كاشته اي كه از سمت چپ دروازه حريف براي تراكتورسازي به دست آمد، مي رفت با ضربه گرداني وارد دروازه شود كه با واكنش دروازه بان اين توپ به كنر رفت.

دقيقه 57 ادينهو داخل محوطه جريمه حريف صاحب موقعيت شد كه اين بار توپ را يكضرب به قعر دروازه كريمي فرستاد تا نتيجه به سود تراكتورسازي 2 بر صفر شود.

دقيقه 65 احمدزاده موقعيت تك به تك را با واكنش مناسب دروازه بان حريف از دست داد .

دقيقه 77 شوت گرداني با واكنش مناسب ديگري از كريمي دفع شد.

دقيقه 81 آندو تيموريان از پشت محوطه جريمه با ضربه اي مهارنشدني توپ را به تور دروازه رساند تا نتيجه 3 بر صفر شود.

در نهايت اين بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود شاگردان اوليويرا به پايان رسيد تا تراكتورسازي با سه امتياز اين بازي 47 امتيازي شده و همچنان در رده دوم جدول باقي بماند.

از هفته بيست و پنجم رقابت هاي ليگ برتر، (يكشنبه 23 فروردين) تراكتورسازي در ديداري حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

در ديگر بازي هاي امروز نتايج زير به دست آمد:

پرسپوليس تهران 2 – راه آهن تهران 2

نفت تهران 1 – نفت مسجد سليمان 0

ارسال نظرات