فرمانده سپاه امامت تبریز:

سوره کوثر تفسیر فاطمه زهراست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در همایش همسر پاسداران این ناحیه با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه(س)، ایشان را تفسیر سوره کوثر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری با بیان اینکه فاطمه(س) بهترین الگو و نمونه در زندگی مسلمانان است، افزود: همه ابعاد زندگی ایشان سرمشق و الگو برای زندگی فاطمی است.

وی با اشاره به پشتیبانی حضرت زهرا(س) از ولایت، اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) از همه هستی خود در راه دفاع از ولایت گذشت چراکه ولایت تکمیل کننده اسلام است و امروز همه ما باید با بصیرت افزایی پشتیبان ولایت باشیم.

صفدری با استناد به برخی از آیات قرآن شان و منزلت زن مسلمان را والا دانست و ادامه داد: در اسلام و قرآن منزلتی به زنان داده شده که نشان از کرامت انسانی آن ها دارد، همان ویژگی که پیش از انقلاب رژیم طاغوت به نام آزادی خواست آن را خدشه دار کند.

این فرمانده بسیجی همچنین با اشاره به سالروز تولد امام خمینی(ره)، تاکید کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با به دست گرفتن پرچم اسلام دوباره با پیروزی انقلاب شان و منزلت زنان را به آن ها در جامعه برگرداند.

وی با تاکید به ولایت مداری و بصیرت افزایی زنان جامعه اسلامی به خصوص خواهران بسیجی و همسران پاسداران خاطرنشان کرد: شما با مجاهدت خود در همراهی همسران خود از جایگاه خاصی در جامعه برخوردارید و با صیانت از ارزش ها راه فاطمه و زینب(س) را ادامه می دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار