امام جمعه عجب شير:

بدون ترديد پیشرفت جامعه نیازمند نقش‌آفرینی زنان است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه عجب شير در خطبه هاي نماز جمعه امروز با اشاره به روز زن و گرامیداشت مقام مادر، مادران و زنان را از ارکان اصلی شکل‌گیری جوامع دانست و گفت: بدون ترديد پیشرفت جامعه نیازمند نقش‌آفرینی زنان است.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۴۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت السلام محمود شربیانی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوي ممتازي براي همه بانوان در طول تاريخ از بدو خلقت زن تا پایان آن است و اين بالاترين وصفي است که پيامبر گرامي اسلام از حضرت زهرا(س) ارايه کرده است.

وی ساده‌زیستی و صرفه‌جویی در امور مصرفی و نگاه عقلانی به حرکت‌های تأثیرگذار در این حوزه را از برجستگی‌های سیره فاطمی توصیف و بيان كرد:‌ اگر ما بتوانیم به این راهبرد و گفتمان حقیقی که سازنده در امور زندگی است، توجه کنیم به طور يقين سعادت دنیوی و اخروی با ماست.

حجت السلام شربیانی با هشدار به اینکه دشمنان با تغییر سبک زندگی، اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌‌اند، افزود: ضروري است همه فرهنگ ناب محمدي(ص) را سرلوحه زندگي خود قرار دهند تا بنيان خانواده محکم شود.

امام جمعه عجب شیر با توجه به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در زمینه مذاکرات لوزان، یادآور شد: رهبري به روشنی مسیر مذاکرات و حرکت ملت ایران را تبیین کردند و با تاکید بر اینکه تامین منافع ملت ایران از هرچیزی واجب‌تر است، آب پاکی را روی دست دشمن ریختند.

وي با بیان اینکه امروز غربی‌ها و امریکایی‌ها خود را نماینده جامعه بین‌الملل معرفی می‌کنند، ادامه داد: از نظر ما جامعه بین‌الملل همان مسئله‌ای است که رهبری به آن اشاره داشتند و نظر جمهوری اسلامی ایران همه کشورهای جهان است.

حجت السلام محمود شربیانی با اشاره به بدعهدی‌های طرف مقابل در زمینه مذاکرات هسته‌ای، تصريح كرد: مسیر حرکت ملت ایران مشخص است و اگر در این مسیر طرف مقابل بخواهد بدعهدی کند با موج خروشان ملت ایران روبه رو خواهد شد.

خطیب جمعه عجب شیر با تاكيد به اینکه همه حزب های سیاسی امریکا مخالف جنگ با ایران هستند، خاطرنشان كرد: اگر احیانا امریکا سودای جنگ با ایران در سر داشته باشد مطمئن شود که در نخستين فرصت پاسخ دندان شکنی از طرف ایران خواهند گرفت، به طوری که در عرض چند ساعت، دلاور مردان امنیتی کشور همه پایگاه های نظامی این کشور را در منطقه با خاک یکسان خواهند کرد .

وي در ادامه با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی، بيان كرد: دشمنان با این ترورها نتوانستند راه شهدا را نيمه تمام بگذارند بلکه روز به روز بر عظمت نظام اسلامی افزوده شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار