خبرهای داغ:
با پنالتي مشكوك فغاني؛

تراكتورسازي برابر سپاهان شكست خورد

خبرگزاري بسيج: از هفته بيست و پنجم رقابت هاي ليگ برتر از ساعت 17:30 تراکتورسازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميهمان سپاهان اين شهر بود كه با پنالتي مشكوكي كه داور بازي اعلام كرد، تراكتورسازي 2 بر 1 باخت و فرصت صدرنشيني را از دست داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، شاگردان توني اوليويرا يراي تثبيت دومي خود در جدول و در صورت توقف نفت تهران، براي قرار گرفتن در صدر جدول برابر سپاهان به ميدان آمده بود و شاگردان فركي تلاش داشتند با كسب سه امتياز حساس اين بازي، اميدهاي خود را براي قهرماني زنده كنند.

نيمه نخست بازي پاياپاي از سوي دو تيم پيگيري شد.

دقيقه 44 بازي لوسيانو ادينهو(مهاجم برزيلي تراكتورسازي) با گلزني در اين بازي موجب شد تراكتورسازي نيمه نخست را 1 بر صفر از ميزبان خود پيش افتد.

نيمه دوم سپاهاني ها براي جبران تك گل خورده بازي را هجومي آغاز كردند.

دقيقه 66 پريرا(بازيكن سپاهان) در موقعيتي تك به تك و با عبور از حامد لك(دروازه بان تراكتورسازي) مي توانست كار را به تساوي بكشد كه شوت اين بازيكن را مدافع تراكتورسازي از روي خط دروازه خارج كرد.

دقيقه 71 فرشاد احمدزاده با عبور از مدافع سپاهان موقعيت مناسبي براي گشودن دروازه حريف داشت كه با خودخواهي اين بازيكن و پاس ندادن به ادينهو اين موقعيت براي تراكتورسازي از دست رفت.

دقيقه 75 داخل محوطه جريمه پريرا در موقعيتي كاملا مشكوك به زمين خود كه فغاني(داور بازي) اين حركت را خطاي پنالتي تشخيص داد و خود پريرا با گلزني از روي نقطه پنالتي كار را به تساوي كشاند.

دقيقه 83 از روي ضربه كاشته چسبيده به محوطه جريمه تراكتورسازي، احسان حاج صفي(بازيكن سپاهان) نزديك بود دروازه تراكتورسازي را براي دومين بار باز كند كه با واكنش لك اين توپ دفع شد.

دقيقه 90 روي خستگي و جاگيري اشتباه مدافعان تراكتورسازي، رسول نويدكيا(بازيكن تعويضي سپاهان) گلزني كرد تا اين تيم 2 بر 1 پيش افتد.

اين بازي با همين نتيجه 2 بر 1 به سود سپاهان اصفهان به پايان رسيد تا اين تيم با 44 ، به سه امتيازي تراكتورسازي برسد.

تراكتورسازي تبريز نيز با باخت امروز، 47 امتيازي باقي ماند و به لطف شكست نفت تهران همچنان با يك امتياز اختلاف نسبت به اين تيم در رده دوم جدول قرار گرفت.

در ديگر بازي حساس امروز نمايندگان تبريزي، گسترش فولاد اين كلانشهر در مصاف با ملوان بندر انزلي 3 بر 2 توانست اين تيم را شكست دهد و با 26 امتياز به رده يازدهم جدول صعود كرد.

تراكتورسازي تبريز از هفته بيست و ششم اين رقابت ها، هفته آينده(پنجشنبه 27 فروردين) ميزبان سايپاي البرز است و گسترش فولاد تبريز نيز(جمعه 28 فروردين)) به مصاف پديده مشهد خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار