خبرهای داغ:
معاون امور بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

سه هزار میلیارد ریال بدهی معوق داریم!

کد خبر: ۸۵۴۴۱۵۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

خبرگزاری بسیج: معاون امور بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست خبری امروز این سازمان از بدهی معوق سه هزار میلیارد ریالی اداره کل تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: بیشتر این بدهی ها(نزدیک 75درصد) مربوط به حق بیمه بوده و 25 درصد جرایم را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر سمساری افزود: بیشترین بدهی به این سازمان سهم شرکت واحد اتوبوسرانی استان به میزان40 میلیارد تومان است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با ارائه گزارشی از تیرماه سال 93 تا امسال(سال 94)، اظهار کرد: در طول این مدت چهار شعبه تامین اجتماعی و سه شعبه اقماری افتتاح شده که با توجه به 28 شعبه تامین اجتماعی، پنج شعبه اقماری و شش کارگزار، 870 کادر بیمه ای در آن ها مشغول فعالیت هستند.


سمساری با بیان اینکه 116 میلیارد تومان مستمری به بیمه شدگان پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: 661 هزار بیمه شده اصلی داریم که با احتساب افراد تحت تکفل آن ها، بیش از دومیلیون(53درصد) از مردم استان تحت پوشش این سازمان هستند.

وی با تاکید به اینکه سیاست این سازمان ارائه خدمات غیرحضوری است، تصریح کرد: ماهانه 73 هزار فیش نقدی و غیرنقدی صادر می شود که 56 هزار مورد به صورت غیرحضوری انجام می شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه 130 هزار بیمه شده قالیبافی و کارگر ساختمانی وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر با پالایش بیمه شدگان قالیبافی و کارگران ساختمانی به ترتیب 23 و پنج هزار نفر از رده خارج شده است که ماهانه چهار میلیارد تومان از هدر رفت سرمایه جلوگیری می کند.

نشست خبری اداره کل تامین اجتماعی پیش از ظهر امروز(سه شنبه 30تیرماه) در ساختمان درمان این سازمان برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار