خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

فرهنگ اقتصاد مقاومتی موجب تقویت روحیه جهادی می شود‎

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی بسیج سازندگی این شهرستان گفت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی موجب تقویت روحیه جهادی و مایه پیشرفت و تعالی جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۴۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی راهکار مناسبی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در بخش های تولید و نیز اجتماعی جامعه است.
وی اظهار کرد: زحمت کشان بخش های تولید و اقتصاد با تکیه بر روحیه جهادی به مثابه رزمندگانی هستند که در راه خدا و برای تعالی جامعه اسلامی جهاد می کنند.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: پرهیز از اسراف، ایجاد زمینه های لازم برای اشتغال زایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، راهگشای مشکلات بخش تولید به ویژه در حوزه کشاورزی است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز با توجه به وجود هجمه های فراوان فرهنگی غرب و نظام استکبار علیه ارزش های اسلامی و حمایت آنها از تروریسم و گروه های تکفیری توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از جمله در فرهنگ سازی و اقتصاد مقاومتی ضروری است.
مسئول نمایندگی سپاه مراغه تاکید کرد: تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه اجرای الگوی ما می توانیم مبتنی بر آموزه های اسلامی و اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اهمیت توجه به فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار