خبرهای داغ:

تراكتورسازي با شكست فولاد خوزستان، به رده نهم رسيد

خبرگزاري بسيج: از هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر، عصر امروز از ساعت 17:10، تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه غدير اهواز ميهمان فولاد خوزستان بود كه در پايان با نتيجه 2 بر 1 به پيروزي رسيد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۳۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، تراكتورسازان در اين ديدار به دنبال جبران ناكامي هاي اخير خود بودند و فولادي ها تلاش داشتند با شكست تراكتورسازي از بحران خارج شوند.

نيمه نخست اين بازي، از سوي بازيكنان دو تيم پاياپاي دنبال و موقعيت آنچناني روي دروازه ها خلق نشد.

نيمه دوم با حمايت تماشاگران فولاد خوزستان، بازي از سوي بازيكنان اين تيم هجومي آغاز شد.

دقيقه 62، داور بازي(محسن قهرماني)، فريد بهزاد كريمي(بازيكن تراكتورسازي) را به علت فحش دادن اخراج كرد تا كار براي تراكتورسازي تبريز سخت شود.

دقيقه 65 بازي، اميد خالدي(بازيكن فولاد) توپ را به دور از دستان اخباري(دروازه بان تراكتورسازي)، به تور دروازه رساند تا ميزبان 1 بر صفر پيش افتد.

دقايقي از گل فولاد نگذشته بود كه آگوستو سزار دوسانتوس موریرا(بازيكن خارجي تراكتورسازي) با يك ضربه سر ضرب از پشت محوطه جريمه، تور دروازه فولاد را لرزاند تا كار به تساوي 1 بر 1 برسد.

به دنبال گل تساوي، حملات تراكتورسازي براي رسيدن به گل برتري ادامه داشت تا اينكه در دقيقه 90، محمد ايران پوريان از روي نقطه پنالتي، دومين گل را براي تراكتوري ها به ثمر رساند تا نراكتورسازي تبريز 2 بر 1 برنده اين بازي باشد.

تراكتورسازي با سه امتياز اين بازي، جمع امتيازهاي خود را به عدد 10 رساند تا در رده نهم جدول قرار گيرد.

فولاد خوزستان نيز با باخت امروز و با سه امتياز، همچنان قعرنشين جدول باقي ماند.

تراكتورسازي تبريز در هفته نهم، سه شنبه 28 مهر از ساعت 16 ميزبان سايپا تهران خواهد بود و فولاد خوزستان چهارشنبه 29 مهر به مصاف صباي قم مي رود.

ارسال نظرات