فرمانده سپاه جلفا:

ماه محرم فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا ایام سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(ع) را بهترین فرصت برای ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در ملت بزرگ ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۱۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،احمد تقی پور گفت: فرهنگ عاشورایی تنها راه نجات بشریت تحت ظلم امروز از دست یزیدیان زمان است و مسلمانان با تمسک به این فرهنگ می توانند در برابر زورگویان جهان ایستادگی کنند.

وی افزود: دشمنان می دانند تا زمانی که ملت ولایی ایران اسلامی، فرهنگ شهادت دارد، متوقف شدنی نیست، از این رو به دنبال تخریب این فرهنگ برگرفته از نهضت امام حسین(ع) در میان جوانان هستند، اما حضور پر شور جوانان در آیین عاشورایی ناکامی دشمنان را رقم زد.

تقی پور ادامه داد : بصیرت افزایی فرهنگ عاشورا برای نسل جوان ضروری است که باید با تبیین درست این واقعه ماندگار تاریخ اسلام، به اشاعه هر چه بیشتر این واقعه پرداخت .

فرمانده سپاه جلفا امر به معروف و نهی ازمنکر، مبارزه با تحریف های دین، مبارزه با ستم و طاغوت، ترویج فرهنگ والای انسانی و ترویج روحیه شهادت طلبی به جهت احیای دین در جامعه را از اهداف قیام و نهضت امام حسین(ع) عنوان کرد.

ارسال نظرات