به مناسبت هفته پدافند غیرعامل؛

مانور مشترک مقابله با عملیات تروریستی در مرند برگزار شد

کد خبر: ۸۵۸۶۵۶۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور مشترك مقابله با عملیات تروريستي در مسير خطوط لوله گاز بين دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در جمع نیروهای شرکت کننده در این مانور گفت: نقطه عطف مانور قطعی گاز ناشی از عملیات تروریستی بین دو استان آذربایجان شرقی و غربیشناخت یکدیگر اعضای مدیریت بحران دو شهرستان مرند و خوی و تعامل هرچه بیشتر در زمان های مدیریت می باشد.


خلیل ساعی با تاکید به شناسایی نقاط قوت و ضعف همه کارگروه های درگیر در بحران گفت: ارتقای آمادگی کارکنان سازمان ها و نهادها، سریع ترین عکس العمل در کمترین زمان ممکن با دقت بالا باید در دستور کار سازمان ها و ادارات موثر در مدیریت بحران قرار گیرد.

سرپرست جمعيت هلال احمر مرند نیز گفت: چرایی اجرای این مانور کسب آمادگی لازم برای مقابله با بروز حوادث غیرمترقبه می باشد و اینکه در حداقل زمان وضعیت بحرانی پیش آمده را کنترل کنیم.


حبیب ذوالفقاري فاصله پايگاه جاده اي مرند با محل اجرای مانور را بیش از 52 کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: عليرغم مسافت زياد در كمترين زمان نيروهاي امدادي هلال احمر اين شهرستان با چهار دستگاه خودروي امدادي در محل حضور يافتند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین پیامدهای این مانور را رفع نگرانی مردم از قطعی گاز در مواقع اضطراری و آگاهی از خطرات احتمالی و آمادگی لازم برای مقابله با این تهدیدات دانست.

ارسال نظرات