خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان گلستان:

16 آذراعزام پسران دانش آموز به راهیان نور

کد خبر: ۸۵۹۹۶۲۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛سرهنگ دوم پاسدارعبدالرضا برزگر در همایش تجلیل از عوامل راهیان نور که در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزارشد، با اعلام این خبر اظهار کرد: اعزام دانش آموزان پسر از ۱۶ آذر ماه آغاز می شود و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت و بعد از وقفه ای دو ماهه در اسفندماه از سرگرفته می شود که به۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر خواهیم رسید.

اعزام ۳هزار و ۷۴۲ دانش آموز دختر ازمهرماه تا کنون

وی افزود: تا کنون ۳هزار و ۷۴۲ نفراز دانش آموزان دختر استان گلستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق غرب کشور از ۱۳ مهر ماه آغازشد و تا ۶ آبان ادامه داشت که بر این اساس یک هزار و ۷۷۳ نفر اعزام شدند.

برزگر تصریح کرد: در مرحله دوم از ۱۱ آبان ماه تا ۲۷ آبان ۴۲ دستگاه اتوبوس و در مجموع یک هزار ۹۶۹ دانش آموز به همراه مدیران، روحانیون و عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

راهیان نور فرصت مغتنمی برای فاصله گرفتن از دنیای مجازی است

وی دربخشی از سخنان خود با بیان اهمیت آشنایی فرهنگ ایثار و شهادت آن را لازمه رشد و تعالی فکری و معنوی نسل نوجوان بیان کرد و متذکر شد: راهیان نور فرصت مغتنمی برای فاصله گرفتن از دنیای مجازی و مخرب و دریافت معنویت پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برکات تمام ناشدنی این اردو این است که دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه با مفهوم دفاع مقدس آشنا شده و از نزدیک با مکان هایی روزی رزمندگان جبهه حق برای دفاع از دین، و امنیت می جنگیدند، آشنا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار