انتقاد رئيس شوراي آذربايجان شرقي از بي توجهي فرمانداران:

وجود شورا به اين شكل به نفع جامعه نيست

خبرگزاري بسيج: رئيس شوراي آذربايجان شرقي در نشست امروز اعضاي شوراي شهر و شهرستان هاي استان با استاندر آذربايجان شرقي، با انتقاد از تناقض رفتاري مابين اعضاي شورا و فرمانداران، گفت: وجود شورا به اين شكل به نفع جامعه نيست.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۴۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، احتشام حاجي پور با بيان اينكه بايد اختيارات اعضاي شورا داده شود تا كاري صورت گيرد، تاكيد كرد: بايد وظايف قانوني و ظرفيت هاي شورا به مسئولان توجيه شود تا با همكاري آن ها، روند توسعه استان پيشروي داشته باشد.

وي با بيان اينكه به عنوان حامي دولت تدبير و اميد و رابط دولت و مردم تلاش مي كنيم تا مشكلات مرتفع شود، اظهار اميدواري كرد: با هماهنگي بين فرماندران و اعضاي شورا، تعامل بين آن ها بيشتر شود.

حاجي پور با اشاره به جمع بيش از شش هزار نفري شوراهاي استان، شوراها را پشتوانه جدي براي دولت برشمرد و خاطرنشان كرد: مسير توسعه بدون مشاركت مردمي حاصل نمي شود بنابراين براي بهره مندي از اين مشاركت بايد از ظرفيت شوراها استفاده شود.

وي با قدرداني از تلاش هاي استانداري در تدوين سند توسعه استان، اذعان كرد: ميزان تحقق اين سند در برخي شهرستان ها كم است كه بايد با تدابير استاني، در راستاي تحقق اهداف استاني تلاش بيشتري صورت گيرد.


در اين نشست روساي كميسيون هاي مختلف شوراي استان و اعضاي شوراهاي شهر و شهرستان ها، مسايل و مشكلات مربوط به حوزه كاري و شهري خود را با استاندار و معاونان وي مطرح كردند.

نشست اعضاي شوراهاي شهر و شهرستان هاي آذربايجان شرقي با استاندار و معاونان وي، ساعاتي پيش در سالن جلسات استانداري آذربايجان شرقي برگزار و به مسائل و مشكلات استان رسيدگي كردند.

ارسال نظرات