خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عجب شیر در جمع کارکنان این ناحیه توصیه به حضور حداکثری مردم در انتخابات و بصیرت بخشی برای انتخاب اصلح را رسالت و رویکرد سپاه و بسیج دانست.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صالح رحمتی تاکید کرد: سپاه همچون سال های گذشته از هیچ فرد، حزب و یا گروه خاصی حمایت نخواهد کرد و به هیچ عنوان وارد مصداق ها که از موارد ممنوعه و خطوط قرمز است نخواهد شد.

وی تصریح کرد: راهبرد ما حضور حداکثری مردم در انتخابات و مطرح کردن شاخص ها برای انتخاب اصلح است و تعیین مصادیق اصلح از تریبون سپاه و بسیج و حمایت مستقیم از کاندیدا ها ممنوع و از خطوط قرمزاست چرا که سقف سپاه بالاتر و فراتر از افراد و احزاب و گروه های سیاسی است.

رحمتی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را تکلیف شرعی و قانونی معرفی کرد و افزود: حضور حداکثری در انتخابات تاکید همیشگی رهبر فرزانه انقلاب و انتخاب درست از عوامل اصلی ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با محافظه کاری نمی توان از انقلاب اسلامی، آرمان ها و ولایت دفاع کرد و در بیان حق و باطل میانه روی و اعتدال معنا ندارد و یک راه بیشتر وجود ندارد.

ارسال نظرات