خبرگزاري بسيج: آئين گراميداشت دهه فجر با حضور جمع زيادي از مردم در مسجد جامع ورنق سردرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرمانده حوزه سردرود سپاه امامت تبریز با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي، یکی از مهمترین اين دستاوردها را تجدیدحیات اسلام در جهان خواند و گفت: علیرغم گذشت بیش از یکصد و پنجاه سال از برنامه ریزی مدرن و همه جانبه علیه اسلام، امروز در سراسر دنیا یک حرکت عظیم اسلامی به وجود آمده که به موجب آن اسلام در آفریقا، آسیا و حتی در قلب اروپا حیات جدیدی را باز یافته و مسلمانان به شخصیت و هویت واقعی خود پی برده‌اند.

بهربیگی با بيان اينكه ابعاد مختلف این تجدید حیات را در ظهور جنبش‌های اسلامی از شرقی‌ترین نقاط آسیا تا امریکا می‌توان مشاهده کرد، افزود: اگر صدها هزار نفر در کنار کاخ سفید شعار«الله اکبر» سر داده و مرکز شرک و ظلم جهانی را به لرزه در می‌آورند به اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی، این خودباوری از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران است .

وي از انتفاضه فلسطین، حزب الله لبنان، جبهه نجات اسلامی الجزایر، نهضت مسلمانان مصر، جبهه‌های اسلامی در سودان، کشمیر، بحرین، عراق، ترکیه، آذربایجان و... به عنوان جنبش هاي پس از انقلاب و به تاسي از انقلاب اسلامي ياد كرد كه علیه استکبار جهانی به پا خواسته‌اند.

بهربیگی گرایش شدید به دین اسلام را از دستاوردهای ديگر انقلاب عنوان و بيان كرد: پس از انقلاب اسلامی صدها کتاب در مورد نقش مذهب در اجتماع و سیاست چاپ شده كه بسیاری از دانشگاههای جهان به تحقیق درباره مذهب مي پردازند.


ارسال نظرات