خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه مراغه در نشست روشنگری دانشکده علوم پزشکی اين شهرستان، مردمی، ولایی و الهی بودن در کنار اراده و وحدت ملت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۲۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رضا سامی تاكيد كرد: وحدت و همدلی آحاد ملت و نیز تبعیت امام راحل موجب به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
وی خاطرنشان كرد: در حال حاضر نیز به برکت خون شهدا، ولایتمداری ملت و پشتوانه مردمی، نظام اسلامی در اوج قدرت و اقتدار بوده و شاهد پیشرفت های علمی و فناوری از سوي جوانان این مرز و بوم هستیم.
سامي ادامه داد: امروز پیشرفت های روزافزون نظام اسلامی در عرصه های علمی و دفاعی در سایه خون شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب محقق شده و شاهد صدور و فراگیر شدن آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.
فرمانده سپاه مراغه خواستار هوشياري در برابر توطئه هاي دشمنان شد و تصريح كرد: دشمن با ایجاد جریان نفوذ در مراکز تصمیم ساز و حساس جامعه، درصدد ایجاد تفرقه و ضربه زدن به وحدت و ارکان نظام اسلامی است.

وي اظهار يادآوري كرد: دشمن علیرغم تحریم ها، توطئه ها و تهدیدها تاکنون نتوانسته خللی در عزم و اراده ملت ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی ایجاد کند .
عضو هیائت علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این نشست، گفت: با توجه به تهديد و توطئه های دشمنان نظام اسلامی، هوشیاری در برابر این نقشه های شوم ضروری است.
حجت الاسلام اصلانی خاطرنشان كرد: ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت باورهای دینی عامل مهمی برای مقابله با هجمه های نرم دشمن در بین جامعه دانشگاهی کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها