توسط نجاتگران تیم های روستایی اسکو و تسوج محقق شد:

نجات دوتن از مصدومان روستایی از چنگال قاتل خاموش

کد خبر: ۸۶۳۶۵۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

خبرگزاری بسیج: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای اسکو و تسوج طی دو عملیات امدادی موفقیت آمیز دو تن از مصدومان روستایی را از چنگال قاتل خاموش نجات دادند.

نجات یک بانوی 50ساله از مرگ حتمی در روستای کهنمو بر اثر گاز گرفتگی

امدادگران پایگاه امداد روستایی، روستای کهنمو از توابع اسکو در پی اطلاع از وضعیت وخیم یک بانوی 50 ساله که بر اثرگرفتگی گاز دچار مسمومیت شدید و بیهوش شده بود بلافاصله در محل حاضر و با اقدام به موقع وی را از خطرحتمی نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، تا رسیدن اکیپ های اورژانس، نیروهای حاضر در پایگاه امداد روستایی کهنمو و امدادگران پایگاه سرین دیزج جمعیت هلال احمر اسکو که بصورت اتفاقی جهت شرکت در مراسم چهلم مادر یکی از امدادگران در مسجد جامع کهنمو حضور داشتند به محض اطلاع در محل حضور یافته و اقدام به انجام کمک های اولیه بر روی مصدوم کرده و سپس مصدوم را با مراقبت های لازم بین راهی به بیمارستان امام خمینی اسکو انتقال و از مرگ حتمی نجات دادند.

دومین عملیات موفق نجات مصدومان از چنگال قاتل خاموش

نجاتگران پایگاه امداد و نجات تیل جمعیت هلال احمر تسوج طی اعلام اورژانس شبستر مبنی بر مسموميت دختر 15ساله تیلی بر اثر گاز گرفتگی در حمام منزل و از هوش رفتگی، بلافاصله اکیب پایگاه امداد و نجات تیل به منزل دختر مذکور مراجعه و پس از انجام کمک های اولیه وی را به درمانگاه تسوج انتقال دادند.

ارسال نظرات