پدر شهید مدافع حرم:

شهدا نگذاشتند دستان ولایت بسته شود

کد خبر: ۸۶۵۱۱۵۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

خبرگزاری بسیج: پدر یکی از شهدای مدافع حرم در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه، گفت: شهدا با نثار خون خود نگذاشتند بار دیگر دستان ولایت بسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، پدر شهید روح الله طالبی اقدم، افزود: تاریخ صدر اسلام با همه فراز و نشیب خود دوباره در حال تکرار شدن است با این تفاوت که هزاران سلمان و مقداد و ابوذر برای دفاع از ولایت منتظر اشاره رهبرشان هستند.
وی با اشاره به جریان تاریخی قرآن سرنیزه کردن لشکریان معاویه، یادآوری کرد: امروز دشمن با خمپاره و موشک به سراغ ما نمی‌آید، استکبار جهانی به سرکردگی امریکای از سوی ایادی نفوذی خود با ایجاد هزاران شبهه تلاش بر تحریف و انحراف اسلام و شیعه دارد.
احمد طالبی اقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با توجه به اینکه نمی‌تواند عملاً در مقابل اسلام و تشیع بایستد با عوض کردن تاکتیک از شیوه نوین مذهب علیه مذهب استفاده می‌کند.
وی نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز را از شیوه‌های ضربه زدن دشمن عنوان و بیان کرد: برخی از افراد در لباس خودی، حرف‌های دشمن را تکرار کرده و ولایت را وادار می‌کنند جام زهر بنوشد.
پدر شهید طالبی اقدم، موقع‌شناسی و تبعیت از ولایت را ویژگی اصلی شهدا برشمرد و تاکید کرد: اگر مسلمانان پس از رحلت پیامبر موقع‌شناس بودند، امام علی(ع) خانه‌نشین نشده و هرگز حادثه عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.
وی خاطرنشان کرد: امثال روح‌الله‌و عباس عبدالهی‌ها و دیگر شهدای مدافع حرم به خاطر موقع‌شناسی‌ خود در سوریه شهید می‌شوند و با نثار خون خود، موجب افزایش قدرت نظام و انقلاب و اسلام می‌شوند .
طالبی اقدم با تاکید به اینکه باید از ولایت مداری و بصیرت شهدا درس گرفت، گفت: به طور حتم اگر شهدای مدافع حرم احساس تکلیف نکرده و برای مبارزه با کفر به سوریه نمی‌رفتند امروز باید داخل مرزهای جمهوری اسلامی با داعش و تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

ارسال نظرات