خبرهای داغ:

باید در مرحله دوم انتخابات مجلس، به افراد مومن رای دهیم

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع) تبریز در نشست بصیرتی و روشنگری بسیجیان این حوزه، با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب بر لزوم ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان، یادآوری کرد: اگر بخواهیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم باید در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد مومن و متدین و دیندار رای دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۷۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین خلیلی با توجه به سخنان رهبری در تبیین جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی، گفت: جریان اصولگرایی نقطه مقابل اصلاح طلبی نیست، همچنانکه جریان اصلاح طلبی نیز نقطه مقابل اصولگرایی نیست.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه امام محمد باقر(ع) نیز با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص طرح نفوذ دشمن، اظهار کرد: دشمنان نظام، طرح نفوذ را در خصوص حذف یا محدود سازی رهبری با نفوذ دادن افراد مورد حمایت خود در مجلس خبرگان رهبری دنبال می کردند که این توطئه با شکست روبرو شد.

حیدری با مثبت خواندن نتایج کلی انتخابات مرحله نخست، تاکید کرد: باید دقت کرد در مرحله دوم نیز افراد معتقد به ولایت و نظام جمهوری اسلامی به مجلس راه یابند تا توطئه های دشمن با شکست روبرو شود.


وی خاطرنشان کرد: مسئولان بسیج باید با برگزاری نشست های بصیرت و روشنگری، اهداف دشمن در طرح نفوذ را تبیین کنند تا بسیجیان و مردم با آگاهی و هوشیاری و دقت لازم، نسبت به شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

در پایان این نشست، از جمعی از بسیجیان فعال و تلاشگر، تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار