خبرهای داغ:
مشاور سیاسی ارشد نماینده ولی فقیه در سپاه:

علت حمله به سپاه، فلسفه وجودی آن است

کد خبر: ۸۷۱۰۴۰۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

خبرگزاری بسیج: مشاور سیاسی ارشد نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش سیاسی پاسداران تيپ مكانیزه امام زمان(عج) نزسا، گفت: علت اصلی حمله به سپاه و قرار دادن آن در لیست تحریم ها، به خاطر فلسفه وجودی آن یعنی حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یدالله جوانی با اشاره به اهمیت و موقعیت سپاه در جامعه، افزود: فلسفه سپاه دفاع از انقلاب و رفع موانع و انحراف ها در مسیر حرکت آن است.

وی با تاکید به اینکه پاسداری از حق، اسلام و انقلاب، توفیق الهی است، خاطرنشان کرد: پاسداران همیشه در حال جهادند و باید قدردان این موقعیت باشند چراکه به فرموده امیر المومنین(ع)، جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی اولیای خاص خود باز می کند.

جوانی اظهار داشت: طی کردن مسیر امام خمینی(ره) با همه سختی ها و دشمنی ها که در رأس همه آن ها امریکاست، مستلزم هوشیاری مضاعف است و برای فتح قله های عزت و افتخار، در کنار سختی ها و مشقت ها باید بصیرت و شناخت لازم را هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع ما محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، تصریح کرد: امروزه خاکریز نخست ما از شرق مدیترانه تا خلیج عدن و از سوریه تا عراق گسترده شده و روز به روز شاهد موفقیت های میدانی و شکست دشمنان در صحنه های نبرد حق علیه باطل هستیم.


مشاور سیاسی ارشد نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث جهاد کبیر مطرح شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی از مهمترین کارهای جهاد کبیر است و پاسداران انقلاب اسلامی باید ضمن افزایش بصیرت و روشنگری در مجموعه سپاه، برای خنثی سازی فتنه ها و حفظ انقلاب، در سطح جامعه و خانواده ها نیز روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

وی با توجه به عهد برادری وهابیت و آل سعود با گروهک تروریستی منافقین -که بیش از هفده هزار نفر را ترور کرده است-، پذیرش وهابیت از سوی گروهگ تروریستی منافقین و حمایت سران آل سعود و کشورهایی همچون فرانسه که داعیه دار حقوق بشرند، از این گروهک ها را نشانه استیصال و بهم ریختگی جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی دانست.

یدالله جوانی با اشاره به جریان سازی معاندان با راه انداختن جنگ اقتصادی، تشریح کرد: معاندان با القا تحلیل های غلط به مردم، در زمانی که جبهه حق روز به روز توسعه و قدرت پیدا کرده و نفس دشمنانش به شماره افتاده، فضایی به نفع دشمنان به وجود می آورند.

وی ادامه داد: این جریان با تحلیل های غلط در مورد رونق اقتصادی و با طرح برجام های دو و سه و چهار، امریکا را به عنوان فرشته نجات معرفی می کنند در حالی که موفقیت ما طبق فرمایش رهبری، ایستادگی در برابر امریکاست.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: مسائل و مشکلات داخلی با اجرای درست اقتصاد مقاومتی حل می شود و وظیفه سپاه و همه نیروهای انقلابی است که نگذرند مردم دچار این اشتباه شوند که کلید حل مشکلات تنها مذاکره است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار