خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نظام با پشتوانه مردمی، آسیب ناپذیر است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند، گفت: هر نظام سیاسی که پشتوانه و مقبولیت مردمی داشته باشد پایدار و اسیب ناپذیر است .
کد خبر: ۸۷۴۳۴۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: اگر کشور جمهوری اسلامی در طول38 سال در مقابل طوفان ها واسیب ها و خطرات در امان مانده، به پشتوانه کامل مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد و نگاه نظام به مردم تشریفاتی نیست و نظام جمهوری اسلامی از نخست به نگاه و نظر مردم ارزش و اعتبار قایل است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به وضعیت منطقه و ایستادگی جبهه مقاومت در برابر تروریست ها، اظهار داشت: حضور رزمندگان در جبهه مقاومت برای تولید و تقویت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به فرارسیدن عید قربان و ماجرای قربانی کردن حضرت ابراهیم(ع)، بیان داشت: امتحان همیشه با پول و مال نیست، برخی مواقع با گذشتن از جان است، به همین خاطر برای حضرت ابراهیم مقام امامت داده شد.


در پایان این آیین، با قدردانی از حجت السلام رستم ممی زاده، حجت السلام حسن زاده به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار