خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید نوژه استان همدان:

پایگاه شهید نوژه همدان نقش مهمی در دفاع از کشور داشته است

فرمانده پایگاه شهید نوژه استان همدان با بیان اینکه پایگاه شهید نوژه همدان نقش مهمی در دفاع از کشور داشته و این یکی از افتخارات استان همدان است، گفت: پاسداری از تلاش‌های خلبانان و شهدای این عرصه وظیفه ما است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر رحمان افسری در همایش ملی عملیات نیروی هوایی حماسه اولین پاسخ و عملیات کمان ۹۹ در استان همدان، بابیان اینکه هم عصر بودن با خلبانان حماسه کمان 99 برای ما یک افتخار است، اظهار کرد: از حماسه ای که توسط این افراد به دست آمده دور نیستیم.

وی با بیان اینکه این افراد به ما آموختند برای میهن و ملت تا سرحد جان باید ایستادگی کرد، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این افتخارات را حفظ کنیم.

فرمانده پایگاه شهید نوژه استان همدان درباره عملیات کمان 99 تصریح کرد: در 31 شهریورماه سال 59 زمانی که صدام با خیال خام به کشورایران حمله کرد نیروی هوای این میهن پاک ظرف دو ساعت پاسخ آنان را داد.

وی با بیان اینکه پایگاه شهیدنوژه همدان نقش مهمی دردفاع از کشور داشته و این یکی از افتخارات استان همدان است، ادامه داد: پاسداری از تلاش های خلبانان و شهدای این عرصه وظیفه ما است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

افسری بابیان اینکه خلبانان و شهدا درس ایستادگی در حفظ میهن را به ما آموختند،گفت: پایگاه شهیدنوژه همدان نه تنها در عملیات کمان 99 بلکه در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در دفاع از کشور داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار