امام جمعه تبریز:

آزادی حلب، عیدی خداوند/ ثمره وحدت، مقابله با هجمه فرهنگی است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 27 آذرماه(روز وحدت حوزه و دانشگاه)، گفت: ثمره وحدت حوزه و دانشگاه منجر به آبادانی و ساختاری برای مقابله با هجمه فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۵۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه میلاد پیامبر(ص)، آزادی حلب را عیدی خدواند به مسلمانان دانست و افزود: امروز مسلمانان از این آزادی خوشحال هستند چراکه پس از سال ها، این شهر استراتژیک به دست نیروهای مقاومت آزاد شد.

وی آزادی حلب را موجب افزایش روحیه سوری‌ها و سرخوردگی گروه‌های تکفیری عنوان و بیان کرد: از مدافعان حرم، نیروهای مقاومت، حزب‌الله و ارتش سوریه قدردانی می‌کنیم که با استقامت اجازه نفوذ دشمن را ندادند.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به نقض برجام از سوی امریکایی ها و شخص اوباما، یادآوری کرد: اوباما پیش از این قول داده بود در صورت ارائه طرح تحریم ایران، آن را وتو خواهد کرد ولی اکنون خود مصوبه امریکا را امضا و تحریم‌های 10 گانه علیه ایران را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه خود امریکایی اعتقاد بر نقض برجام ندارند، تصریح کرد: دو ماده از برجام بیان می‌کند گروه 5+1 متعهد می شوند که هرگونه مقررات و آیین نامه به معنای جایگزینی تحریم‌ها و اقدامات باید خودداری کنند و اگر به هر دلیلی تحریم‌ها مجددا تمدید شود، نقض برجام خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مسئولان خواست: فعالیت انرژی هسته‌ای یک روز هم به عقب نیفتاده و با همه توان قانون مصوبه مجلس اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به سفر نتانیاهو به جمهوری آذربایجان، این سفر را دهن‌کجی و جسارت به مسلمانان دانست و اظهار داشت: سفر نتانیاهو به کشوری که بیشتر جمعیت آن کشور، مسلمانان هستند برای تحکیم و نفوذ صهیونیست به جمع مسلمانان است که قابل قبول نیست.

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش پیامبر(ص)، وحدت از راه توحید به دست می‌آورد و عالم اسلام یکپارچه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار