سردار سبحانی:

موج اسلام گرایی استکبار را هراسان کرده است

یکی از اساتيد برجسته دانشگاه امام حسين(ع) در آیین گرامیداشت عملیات والفجر8 در ملکان گفت: در سال هاي اخير با گسترش موج اسلامگرايي در اروپا و آمريكا استكبار جهاني بسيار هراسان شده است و با طرح ريزي نقشه هاي شيطاني و شوم به مبارزه با اين حركت مقدس مردم آزاده جهان برخاسته است.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۹۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، سبحاني فر در ادامه افزود: تأسيس گروه تروريستي داعش در راستاي عملي كردن همين نقشه شوم است و با طراحي چنين اقدامات جنايتكارانه اي، تلاش در جلوگيري از جهاني شدن اسلام را دارند.

وي افزود: منتظران حضرت وليعصر(عج) مي توانند با سبك زندگي اسلامي و ولايت مداري اين نقشه هاي دشمن را خنثي کرده و اسلام ناب را در معرض ديد جهانيان قرار دهند.

سبحانی فر تأكيد کرد: وظيفه عمده ما در زمان كنوني تربيت نيروهاي مؤمن و انقلابي و مخلص براي نظام اسلامي و امام زمان(عج) مي باشد که پاسداران در اين زمينه درجامعه اسلامي نقش بزرگي دارند.

وي ادامه داد: امروز دشمن همه تلاش خود را در جهت تخريب بنيان خانواده ها ي مسلمان به كار گرفته است و چون تربيت فرزند بيشتر بر عهده زنان است بنابراین دشمن در مرحله اول تيرهاي خود را متوجه زنان جامعه ما کرده است و مي خواهد از طريق دجالواره(ماهواره) و ديگر ابزار شيطاني خود، زنان جامعه ما را به ابتذال بكشاند تا از اين طريق جلو گسترش انقلاب اسلامي و تربيت نيروهاي اسلام را بگيرد ولي بانوان مسلمان جامعه ما با تمسك و توسل به خداوند و قرآن كريم و اهل بيت(ع)نقشه هاي شوم دشمن را ناكار خواهند كرد.

ارسال نظرات