خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولایت فقیه سپاه عاشورا در جمع بسیجیان حوزه امام صادق(ع)، گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۲۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور با مقایسه ایران و دیگر کشورها بر حسب جایگاه آن ها در گذشته و حال افزود: ایران در 37 سال پیش بین 300 کشور دنیا بوده ولی اکنون بین 20 کشور نخست دنیاست.

وی اظهار داشت: اکنون نباید مشکلات اقتصادی کشور را با کم کردن بودجه دفاعی و بودجه طرح های عمرانی و زیر ساختی تامین کنیم بلکه باید فرهنگ مصرف و الگوی مصرفمان را بهینه کرده و تغییر دهیم، همانطور که در دیگر زمینه های دفاعی،موشکی، نانو، پزشکی و سایبری جزو کشور های نخست دنیا هستیم در اقتصاد نیز جزو نخستین کشورها شویم.

هاشم پور اظهار داشت: یک کشور سقوط نمی کند مگر با دور شدن ملت و مردمش از حکومت و رهبری ولی تا زمانی که مردم ارتباط خود را با ولی فقیه و رهبری و در ادامه آن با دولت قطع نکند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در ادامه سخنان خود از مردم خواست فرهنگ های غربی را دنبال نکرده و از تجمل گرایی دوری کرده و با ایجاد و محکم کردن رابطه خود با ولایت فقیه و پیرو خط ولایت بودن پوزه دشمنان را به خاک مالیده و ایران را بیش از پیش در رسیدن به شکوه و اقتدار روز افزون یاری دهند.

ارسال نظرات