خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه‌ سراب از اجرای دو ویژه‌ برنامه‌ دهه‌ فجر در مسجد جامع سراب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان،حجت‌‍الاسلام عزت‌الله تقی‌زاده با اشاره به برنامه‌های اداره‌ی اوقاف این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی فجر گفت: اداره‌ اوقاف و امور خیریه سراب با در نظر گرفتن دو ویژه برنامه ایام‌الله دهه‌ی فجر را جشن خواهد گرفت.

وی افزود: ویژه برنامه‌ تبیین سیره‌ عملی و نظری بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین جایگاه وقف از دیدگاه امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مورخه‌ 21بهمن ماه، پس از نماز مغرب و عشا و در مسجد جامع سراب برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه‌ دوم با عنوان جایگاه اسلام پیش از انقلاب و پس از آن همزمان با برنامه‌ اول و در همان مکان، راس ساعت 21 برگزار می‌شود.

تقی‌زاده با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: 22 بهمن نتیجه‌ رشادت‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و فجرآفرینان بوده است و تلاش‌های آنها از سال 42 تا 57 پیروزی این مکتب الهی را برای مردم کشور رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور نیز همواره با حضور پرشکوه خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان زده‌اند و صحنه‌ 22 بهمن هرگز از حضور مردم آگاه و بابصیرت خالی نبوده است.

وی گفت: با توجه به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا، مردم اینبار نیز مثل سال‌های گذشته حضور پررنگی داشته و جواب گستاخی‌های او را خواهند داد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: وضعیت کنونی کشور در منطقه و عهدشکنی‌های آمریکا ضرورت حضور مردم در این صحنه را بیش از پیش کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها