یکی از فرماندهان سپاه:

نفوذ به باورها از مهم ترین اهداف دشمن است

یکی از فرماندهان سپاه در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 سپاه مرند، گفت: نفوذ به باورها، اعتقادات و فرهنگ یک ملت اسلامی از مهم ترین اهداف دشمن است.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحمان مقدم، نفوذ را در این برهه و زمان یکی از مهم ترین اهداف دشمن جهت سلطه به نظام مقدس جمهورس اسلامی و دستگاه های اجرایی و مراکز تصمیم گیری نظام عنوان کرده و افزود: نفوذ به‌ علت ایجاد تغییرات ثابت و بادوام، از اهمیت زیادی برخوردار است، بر همین اساس، مقام معظم رهبری به مسئله‌ نفوذ تاکید و آن را در زمانه‌ کنونی، تبیین می‌‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند در زمینه‌ فرهنگی، باورهای جامعه رادگرگون کند و آن باورهایی را که توانسته این جامعه را سرِپا نگه دارد جابه‌جا کند، خدشه در آن‌ها وارد کند، اختلال و رخنه در آن‌ها به وجود بیاورد.

مقدم در بخشی از سخنان خود با اشاره به روحیه معنوی و خود باوری و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به خصوص به حال و هوای رزمندگان در عملیات والفجر 8 اشاره و بیان کرد: روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در رزمندگان ایرانی از مهم ترین عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود که این روحیه باید به نسل های آینده انتقال داده شود.

ارسال نظرات