خبرهای داغ:

دعوت فرمانده سپاه سراب از مردم برای راهپیمایی ۲۲بهمن

فرمانده سپاه سراب مردم را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب گفت: ۲۲ بهمن روز ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) حرکت حماسی ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری شده است.

وی افزود: 22بهمن نماد پرشکوه همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، رژیم سراسر جور و ستم پهلوی را سرنگون کرده و اوج آزادی‌خواهی و ایستادگی خود را در برابر رژیم استعماری و ایادی آن ها به نمایش گذاشتند و امروز با طی فراز و نشیب‌های بسیاری در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در کمال امنیت و اقتدار به سر می‌برد.

قلعه اظهار داشت: حفظ این دستاورد بزرگ که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل(ره) است، تکلیفی است که امروز بر ذمه آحاد ملت و مسؤولان است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به حساسیت حاصل شده به علت وجود گروه های تروریستی در منطقه و تهدیدات اخیر نظام استکباری ابراز داشت: لازم است همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود حماسه سیاسی بزرگ دیگری خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و با رهبر خود تجدید میثاق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها