مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا منتشر شد

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا شامل کاریکاتور، تصویرسازی و عکس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۶۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، حسن میلانی گفت: این مجموعه توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری در شمارگان هزار نسخه و در 72 صفحه مصور و رنگی چاپ و منتشر شده است.
وی افزود: این مجموعه از میان آثار ارسالی به یادواره ادبی هنری خط سرخ منا که در شهریور سال جاری به همت حوزه هنری استان برگزار شد، انتخاب شده است.
میلانی ادامه داد: این کتاب دربردارنده 40 اثر کاریکاتور، 10 اثر تصویر سازی، پنج اثر پوستر و سه اثر عکس از هنرمندان سراسر کشور است.
وی بیان کرد: در زمان برگزاری این یادواره، 748 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه یادواره در رشته‌های فیلم‌های موبایلی، عکس، تصویرسازی، کاریکاتور، گرافیک، شعر و داستان ارسال شده بود.
که از میان این آثار 58 اثر در رشته های کاریکاتور، تصویرسازی و عکس انتخاب و در قالب مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا چاپ و منتشر شد.
میلانی اضافه کرد: در روزهای آینده مجموعه آثار ادبی یادواره شامل شعر و داستان چاپ و منتشر می شود.
یادواره سراسری ادبی هنری «خط سرخ منا» همزمان با نخستین سالروز فاجعه منا در شهریور سال جاری توسط حوزه هنری استان و با همکاری سازمان حج و زیارت استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها