خبرهای داغ:
در مراسم بزرگداشت روز مهندس در قم تعدادی از فعالان بسیج مهندسین با حضور رضا حافظی جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
فعالان بسیج مهندسین در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که شامگاه سه شنبه در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در سخنانی اظهار داشت: غفلت و کم توجهی نسبت به ارزش و جایگاه شهید و شهادت در جامعه، آسیب ها و خسارت های بسیاری به دنبال دارد. 

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در ادامه افزود: تکریم و تجلیل از مقام شهیدان و ارج نهادن به مسأله جهاد و شهادت در جامعه ازمهمترین مولفه های انقلابی گری است که در جهت مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمنان بسیار مهم و موثر است. 

وی درپایان با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)، بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و تکریم خانواده بزرگوار شهیدان تأکید کرد وگفت: امیدواریم هرچه بیشتر بتوانیم نام و یاد شهدا را گرامی داشته و آموزه های ایشان را در جامعه ترویج کرده و در مسیر شهیدان گام برداریم. 

محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم نیز در این مراسم بر ضرورت تشکیل اتاق های اندیشه ورز در این سازمان تأکید کرد و گفت: گام نهادن در مسیر شهدا امر محال و نشدنی نیست و ما هم اگر همچون شهدا با بصیرت و ولایی و با توکل بر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زندگی کنیم، می توانیم همچون ایشان آسمانی شویم. 

مراسم گرامیداشت روز مهندس و یادواره شهید مدافع حرم مهندس محمدحسین محمدخانی به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم سه شنبه شب با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدمهدی قربانی در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد. 
فعالان بسیج مهندسین در قم تجلیل شدند
ارسال نظرات