خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد؛ امام جمعه خور:

بازگویی شاخصه های امام خمینی(ره) مشکل گشاست.

تاریخ رفت و آمد انسان های بزرگی را به خود دیده است که حسرت هم نشینی با آن ها از دل انسان می گذرد اما امام راحل (ره) از همه آن ها بالاتر بود.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور: امام جمعه خور در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد النبی (ص) شهر خور گفت: تاریخ رفت و آمد انسان های بزرگی را به خود دیده است که حسرت هم نشینی با آن ها از دل انسان می گذرد اما امام راحل (ره) از همه آن ها بالاتر بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: تشکیل انقلاب اسلامی و قدرت دادن به اسلام در یک کشور بزرگ بود که امام (ره) را بالاتر از همه بزرگان می نشاند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در ایران دولت مقاومت تشکیل داد که سیاست، اقتصاد و نیروی مسلح دارد و حرکات بین المللی مستقل انجام می دهد، دشمنی از همه جای دنیا چه از سوی قدرت طلبان و چه از جانب نوکران آن ها به خاطر همین امر است که متوجه ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه بازگویی شاخصه های حضرت امام (ره) را برای کسانی که ایشان را ندیده اند مشکل گشا عنوان کرد و افزود: امیدی به پیروزی انقلاب با وقایعی که در آن دوران رخ داد وجود نداشت، ترور، تهدید و تبعید نتوانست امام (ره) را از رسیدن به هدف خود باز دارد.

وی افزود: هیچ کس امیدی نداشت اما تنها چیزی که رهبر کبیر انقلاب را وادار می کرد علی رغم مشکلات به راه خود ادامه دهد و نا امید نشود انجام تکلیف الهی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به رهبری های امام خامنه ای پس از ارتحال امام خمینی(ره) گفت: رهبر فرزانه انقلاب پا جای پای حضرت امام راحل گذاشته است و مدام  امید را در رگ و جان مردم تزریق می کند، امید داشتن به رحمت الهی چیزی نیست که رایگان به دست آید.

وی افزود: لازمه کسب امید داشتن ایمان به خدا است، راز پیروزی امام زنده نگه داشتن این مؤلفه است، جوان امروز اگر از تجربه امام (ره) درس بگیرد پیشرفت خواهد کرد.

امام جمعه خور تصریح کرد: جوانان ما با تکیه بر تجربه انقلاب و پیشرفت های بعد از آن از کندی در حرکت به سوی اهداف و نواقص و ناکامی ها نا امید نمی شود، چرا که دیده است با دست خالی در جنگ تحمیلی و مسائل سیاسی بر دشمنان پیروز شده ایم.

وی با اشاره تأثیر قدرت ایمان بر ایستادگی مردم گفت: ملت ما در حال مقابله با توطئه های دشمنان است، هیچ کشوری مثل ایران در برابر دشمنان عربده کش شجاعانه نمی تواند حرف بزند.

امام جمعه خور با اشاره به ایستادگی مردم در برابر ظلم و ستم گفت: ما در مقابل زورگویی و ستمگری تا پای جان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم که کسی در کار مملکت ما دخالت کند، مردم ما تا آخرین نفس برای دفاع از حق خود ایستاده اند و زیر بار حرف زود نمی روند.

وی با اشاره به ترس بسیاری از کشور ها از آمریکا گفت: کشور هایی هستند که قدرت نظامی بیشتر از ما دارند اما از آمریکا و اسرائیل می هراسند، آن چیزی که به ما عزت، اقتدار، عظمت و شوکت داده است ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد افزود: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است که به ما شخصیت داده تا دشمن برای حل مسائل منطقه ای به ایران نیاز داشته باشد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار