خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه اسکو ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار مردم ایران در نهم دی، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی از قبل ها مانده به انتخابات، شعار تقلب را در جامعه انتشار دادند و متاسفانه سردمداران اینان در داخل کشور نیز با آن ها همسو شدند و رمز تقلب را در صورت پیروز نشدن خود در انتخابات را علم کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۸۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعیدی ادامه داد: در آستانه انتخابات دشمنان نظام اسلامی در داخل و خارج کشور در صدد بودند تا در کشور شورش و هرج و مرج انجام گیرد که دولت ایران این انتخابات را متوقف سازد یا انتخابات بدون حاکمیت انجام گیرد.

وی یاد آور شد: فعالیت های این ها هنوز چند ساعت مانده به پایان رای گیری آغاز شد و این فعالیت ها در فضای مجازی و سایت های وابسته به گروه های مخالف نظام اسلامی از طریق فراخوان به طرفداران خود برای تجمع و آشوب در خیابان های پایتخت ادامه یافت و از طرفی نیز شبکه های بیگانه به سوء استفاده از این آشوب ها کرده و برای دشمنان بهانه ای شد تا تحریم هایی در این راستا به مملکت تحمیل کنند.

سعیدی افزود: پایان ماندگار این آشوب ها در کشور خروش ملت ایران و ثبت نهم دی ماه بود که ملت با بصیرت کشورمان دانستند که بحث این ها تقلب و چنین چیز ها نیست بلکه بهانه این ها اصل ولایت مطلقه فقیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی است .

 این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز برای ما موقع شناسی و زمان شناسی خیلی مهم است، اگر مردم در مقابل بی حرمتی اغتشاش گران با تاخیر به پا می خواستند خدا می داند چه بر سر کشور و نظام اسلامی می آمد، امروز نیز فتنه های جدیدی در راه این کشور است و حتی ممکن است از فتنه های سال ۸۸ نیز سخت تر باشد.

سعیدی اضافه کرد: امروز کسانی هستند که می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بی اعتماد کنند و مردم باید بیدار، آگاه و پیرو منویات رهبر فرزانه انقلاب باشند تا از این تهدیدات نیز کشور سربلند بیرون آید.

ارسال نظرات