خبرهای داغ:
مسئول واحد فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی:

استخراج خاطرات سه بانوی منتظر، به پایان رسید

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی، گفت: استخراج خاطرات سه بانوی منتظر، تحت عنوان «بانوان منتظر» به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۰۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، داود خدایی با اعلام این خبر افزود: بانوان انتظار عنوان پروژه ای است که فاز اول آن شامل مصاحبه و پیاده سازی با پنج همسر آزاده برای امسال برنامه ریزی شده بود که تا دهم دی ماه سال جاری مصاحبه با همسران آزاده، مرحوم شاهرخ آسیم، محمدتقی دخت مشهدی قاسم و رحیم صادقی اهری توسط دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان انجام گرفته و پیاده سازی  شده است.

وی اضافه کرد: زنان و به خصوص مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا، جانبازان و اسرا، نقش به سزایی در ترویج ارزش‏ها و فرهنگ روزهای آتش و خون دارند.

خدایی با تاکید بر این‌که انتشار نامه‏های خانواده رزمندگان در آن روزها، سخنرانی‏ها، مراسم یادبود و... همگی در بزرگداشت یاد آن روزها اثرگذار می‏باشند، گفت: پروژه بانوان انتظار نیز در همین راستا آغاز شده و هدفش ارج نهادن به رشادتهای بانوان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی می‌باشد.

طرح بانوان انتظار توسط دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان و با مشارکت موسسه پیام آزادگان استان انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها