سیستان و بلوجستان

برای مخاطب شناسی باید انسان‌شناسی کرد

سخنوری در تبلیغ کافی نیست برای تبلیغ صرفاً سخنوری کافی نیست؛ بلکه باید شبهات امروز را در کنار مخاطبان آن شناسایی کرد و پاسخ داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۳۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹


به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،زاهدشیخی کارشناس روانشناسی در دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی و رسانه گفت:برای مخاطب شناسی در امر تبلیغ، ابتدا باید انسان‌شناسی کرد، سپس با توجه به سنجش نیازها به گفت‌وگوی دینی پرداخت ؛ چراکه انسان‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.
وی افزود:امروزه و با توجه به گستردگی فضای مجازی اصل مخاطب شناسی را باید رعایت کرد و نباید در این حوزه به هر کس اعتماد کرد
وی با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی و انسان شناسی ادامه داد:نبلید به خرافات و به خرف های عده ای سودجو در فضای مجازه اعتماد کرد و همواره باید به دنبال ایجاد محتوا در حوزه فضای مجازی بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار