کسبه و بازاریان باید انصاف را در معاملات خود رعایت کنند
محمدسهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در این کارگاه عنوان کرد، تفکر، باور، تعهد، کشف، پرسش، پذیرش، سود و اثبات را هشت فرمان موفقیت آمیز در فروش برای بازاریان یادآورشد و تصریح کرد، تفکر: طرز فکر رویکردفروش شما را شکل می دهد.
باور: توجه به این که خدا روزی ما را ضمانت کرده است.
تعهد: یعنی اینکه نسبت به مشتری درقبال جنسی که به او فروخته می شود متعهد باشد.
کشف: مردم برای نیازهای خود خرید می کنند نه نیازهای شما.
پرسش: یعنی اینکه پرسش هایی را بپرسیدکه باعث شود مشتری بالقوه درباره خودش فکر کند و پاسخی مطابق میل شما بگوید.
پذیرش: وقتی فروش صورت نمیگیرد ببینید مقصرچه کسی بوده است اگر مشتریان شما را بخاطرقیمت نپذیرفتند این تقصیر از طرف چه کسی است.
سود: هم سود خود را با درصد مصوب دریافت نوده وهم برای کمک به مشتریان خود بفروشیدوبه آنان کمک کنید و اثبات: یعنی اینکه به مشتری بباورانیم و ایمان و تقوای خودمان را درمعامله به اثبات برسانیم چرا که فروشنده بی تقوا سودی نخواهد برد و سرانجام آن هلاکت خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک اضافه کرد، مشتری مداری باید همواره در درجه اول موضوع خرید و فروش باشدو خدا را همیشه ناظر براعمال داد وستد خود بدانیم و خود را به جای مشتری هدف قرار دهیم که دقیقا این برای مشتری جذاب خواهد بود و از خودپسندی پرهیز نماییم.