خبرهای داغ:
فرمانده بسیج پایگاه اوقاف استان قم گفت: همایش «چهل سالگی انقلاب» به مدت دو روز در قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۹۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  قم، ابراهیم عسکری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت بیان دستاورد‌های این انقلاب شکوهمند به رهبری امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بر این اساس انجمن جوانان مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همایش «چهل سالگی انقلاب» را به مدت دو روز در قم برگزار می‌کند.

وی افزود: این همایش روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در نوبت صبح از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه همایش مذکور دارای بخش‌های مختلفی است گفت: صبح روز دوشنبه که ویژه خواهران خواهد بود، بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم، خانم آرمینا رضوان از کشور بوسنی و هرزگوین سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: صبح روز سه‌شنبه هم همایش ویژه برادران برگزار می‌شود که شامل سخنرانی عبدالکریم پاز از کشور آرژانتین خواهد بود.

عسکری خاطرنشان کرد: در هر دو روز برگزاری همایش، نمایشی سه پرده‌ای شامل دوران قبل از پیروزی انقلاب، هنگامه مبارزات و سال‌های بعد از انقلاب به نمایش در می‌آید.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: دانش‌آموزان سال‌های یازدهم و دوازدهم دبیرستان از مدارس مختلف استان قم در این همایش شرکت می‌کنند.
ارسال نظرات