مدیرجمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی مجموعا 12 پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و 8 پایگاه موقت و سیار که یکی از آنها مخصوص کوهستان است در محورهای استان استقرار پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۸۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد محمدی گفت: طرح ملی "امداد و نجات نوروزی" و طرح ملی "ایمنی و سلامت مسافران نوروزی" از تاریخ 25 اسفند ماه تا 20 فروردین، هر ساله توسط این جمعیت در استان مرکزی انجام می شود.

وی افزود: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی مجموعا 12 پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و 8 پایگاه موقت و سیار که یکی از آنها مخصوص کوهستان است در محورهای استان استقرار پیدا می کنند.

دکتر محمدی بیان داشت: نجات حادثه دیدگان، ارائه درمان های مسکنی و درمانی موقت، اسکان موقت و تغذیه مناسب از جمله خدمات این سازمان در این طرح نوروزی است و با رایزنی های انجام شده استقرار بالگرد برای استان هم انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات دهی شبانه روزی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با شماره 112 به صورت 24 ساعته پاسخگو و در خدمت تمامی هموطنان و میهمانان استان مرکزی خواهد بود که هر روز ساعت ۱۱ صبح گزارش عملکرد جمعیت را در صدا وسیما ارائه می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح ملی سلامت مسافرین با عنوان ارائه توصیه های ایمنی و راهنمای مسافرین که با همکاری میراث فرهنگی است، انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات