خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی و فقیه در سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با محکوم کردن عملیات تروریستی دشمن علیه مسلمانان کشور نیوزلند، این حادثه را نشانی از ترس دشمن از رشد اسلام در آن کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه چنین عملیات های تلخی که هدفش خاموش سازی نور اسلام در جهان است، کور بوده و نشان دهنده ضعف و ترس دشمن است، اظهار کرد: چنین حوادث کوری برای جهان اسلام مایه ابهت و ارزشمند بوده و قدرت شکست ناپذیری اسلام و مسلمانان را در برابر قدرت پوشالی و شکست پذیر دشمن، نمایانتر می سازد.

 وی اضافه کرد: قدرت اسلام فراتر از آن است که جهان استکبار بتواند اسلام و معجزات قرآن را نابود سازد و این حادثه نمایشگر این واقعیت است که در کشور نیوزلند اسلام به قدری جان گرفته و رشد کرده است که دشمن را هراسان و ترسان کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام میلاد نور و ولادت امام جواد الائمه(ع) و ایام بیض و ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، به فرا رسیدن ایام خجسته عید نوروز اشاره کرد و گفت: تشریفات پرخرج و غیرضرور باید از آداب عید حذف شوند تا هم جلوی اسراف گرفته شود و هم خوشی ها دوچندان گردند.

 وی بیان کرد: باید با مدیریت صحیح خانه و خانواده، قناعت، ساده زیستی و دوری از خرج ها و ریخت و پاش های اضافی جایگزین اسراف کاری و تجملات گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها