فرمانده انتظامی شهرستان شازند خبر داد

تشکیل تیم ویژه پلیس برای یافتن سرنخ از دختربچه مفقود شده در مهاجران

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از تشکیل تیم ویژه پلیس برای یافتن دختر بچه‌ای که در شهر مهاجران شازند مفقود شده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۰۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: والدین کودک 8 ساله که باران شیخی نام دارد، ظهر روز شنبه ۲۴ فروردین خبر مفقود شدن فرزند خود را به پلیس اعلام کردند که فوراً اقدامات لازم برای بررسی ابعاد این مساله و پیدا کردن این دختربچه آغاز شد.

وی افزود: این دختربچه صبح روز مذکور برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده، اما نه در مدرسه حضور یافته و نه به خانه برگشته و در حال حاضر مفقود است.

سرهنگ سلگی بیان داشت : چندین تیم گشت انتظامی پلیس ، تحقیقات تخصصی و گشت های میدانی برای پیدایش دختر بچه ۸ ساله (باران شیخی) را با جدیت دنبال می کنند و تلاش پلیس بی وقفه تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

وی از شهروندان خواست اخبار موثق را تنها از کانال های رسمی پیگیری کنند و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند و هر گونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند عنوان کرد : پلیس همچنان در تلاش برای یافتن سرنخی از این موضوع است و تحقیقات ادامه دارد و در این رابطه چنانچه شهروندان موفق به کسب هر گونه اطلاعی شدند، هر چه سریع‌تر پلیس را در جریان قرار دهند.

ارسال نظرات