خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) قم بابیان این‌که از خود گذشتی و ایثار آتش‌نشانان همواره در طی این سال‌ها ثابت‌شده است، گفت: مردم همواره قدردان زحمات آتش‌نشانان هستند.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی حضرت، ولی عصر (عج) از زحمات آتش‌نشانان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک این‌روزبه آتش‌نشانان بیان داشت: این وظیفه‌ای ما بود که در این‌روز خدمت آتش‌نشانان برسیم و این‌رو خدمت ایشان تبریک بگوییم چراکه آتش‌نشانان همواره آماده فداکاری و نجات جان و مال مردم هستند و در این روزی که به نام آن‌ها نامیده شده باید به‌نوعی از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان تقدیر شود.

سردار شاهچراغی بابیان این‌که از خود گذشتی و رشادت‌های آتش‌نشانان بر کسی پوشیده نیست، افزود: آتش‌نشانان همواره مورد لطف مردم بوده‌اند و در چند حادثه‌ای دردناکی که در سال‌های اخیر رخ داد مردم نشان دادند که چگونه قدر این انسان‌های خدوم و فداکار را می‌دانند.

وی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری در خرید و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان تأکید کرد: شهر قم با توجه به اهمیتی که در جهان دارد باید از همه جهات آمادگی‌های لازم را داشته باشد و تجهیز و به‌روز شدن ناوگان آتش‌نشانی شهر قم که در چند سال اخیر صورت گرفته اقدام مناسبی بوده که از زحمات عزیزان در این زمینه کمال تشکر رادارم.
ارسال نظرات