معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تبریز:

دشمن از بسیج ضربه کاری خورده است

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تبریز در آستانه هفته بسیج از بسیج به عنوان نیروی مردمی و تاثیرگذار نام برد و گفت: دشمن از حضور بسیج در عرصه های مختلف به خصوص فرهنگی ضربه کاری خورده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

سعید برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: بسیجیان از دوران دفاع مقدس تاکنون در همه برهه ها حضور و نقش بی بدیل خود را نشان دادند که در حال حاضر نیز در برابر تهديدهاي نرم نقش آفرینی می کنند.

وی فعالیت حلقه های صالحین را از رویکردهای مهم بسیج در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان خواند و ادامه داد: دشمنان از فعالیت این حلقه ها چنان ضربه خورده اند که به آن اذعان دارند.

برزگر با اشاره به حضور پررنگ بسیج در صحنه های اجتماعی همچون انتخابات و راه پیمائی ها، اظهار داشت: بسیجیان علاوه بر حضور در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، در فراسوی مرزها و در دفاع از حرمین، نقش آفرینی کردند که وجود شهدای مدافع حرم گواه این ادعاست.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تبریز با توجه به حضور بسیجیان در سطوح و طبقات مختلف جامعه و بی بدیل خواندن نقش بسیج در همه عرصه ها، استفاده از ظرفیت این نیروی مردمی را در مسایل فرهنگی جامعه و بنیان خانواده ضروري برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها