خبرهای داغ:
پدر بزرگوار شهید مدافع حرم «مهدی لطفی نیاسر» در جمع کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم حضور یافت.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۹۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر پدر بزرگوار شهید مدافع حرم «مهدی لطفی نیاسر» طی سخنانس در جمع کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم اظهار داشت: امروز اسلام ناب محمدی در دنیا حرفی برای گفتن دارد؛ در این هزار و چهار صد سال شیعه به شکل امروزی قوی نبوده است. امروز اسلام در چارچوبی قرار گرفته که مطمئنا قلب امام زمان (عج) از آن خشنود است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به خاطرات فرزند شهیدش بیان داشت: روز شهادت فرزندم به او گفتم «مهدی جان تو! می‌دانی من بهترین طلبه‌ها را در این مدت تربیت کردم ثوابش را به تو می‌دهم و تو ثواب اولین قطره خونت را به من بدهی» و خطاب به او گفتم ضرر می‌کنی؛ لذا در تمام عرصه‌ها باید کار شود حتی توصیه فرزند شهیدم به دیگران انجام کار‌های بر روی زمین مانده این انقلاب بود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: در نظام اسلامی ولایت فقیه مستمر است همانطور که ائمه هدی علیهم السلام احادیثی دارند و باید به آن‌ها عمل شود ما باید به سیره و وصیت حضرت امام (ره) و منویات حضرت آقا عمل نماییم.

وی افزود: ولایت خدا از طریق پیامبر و ائمه به، ولی فقیه جامعه رسیده است باید در زمینه ولایت فقیه مطالعه نماییم و اطاعت نماییم؛ رهبری که امروز، ولی فقیه زمان ما هست. رهبر انقلاب امروز ثمره تلاش هشتاد ساله حوزه علمیه است فرمان رهبری باید اطاعت شود و سخنان ایشان که ر. ه. توشه ما هست نباید روی زمین بماند.
ارسال نظرات