خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علی خالقیان با بیان اینکه امروز کشور با جهاد علمی دشمن را زمین گیر کرده است از تشکیل قرارگاه جهاد علمی در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۶۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم تجلیل از پژوهشگران، اندیشه ورزان و تجربه نگاران سپاه استان سمنان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید با بیان اینکه پژوهش نشان دهنده راه حل مشکلات به صورت علمی و درست است گفت: امروزه کشور بیش از هر زمانی با جهاد علمی دشمن را زمین گیر کرده است.

وی افزود : از سال 89 فرمان مقام معظم رهبری عامل شکل گیری یک مدیریت علمی و یک نهضت نرم افزاری در سپاه های استانی زیر نظر ستادکل نیروهای مسلح شد.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه سه اتفاق مهم در سپاه های استانی رخ داد تصریح کرد : یکی از این اتفاقات قرارگاه جهاد علمی نیروهای مسلح در استان ها بود که نیروهای انتظامی و نظامی دانش و تحقیقات خود را در اختیار یکدیگر قراردادند و این امر در استان سمنان نیز اتفاقات خوبی را رقم زده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود : دومین اتفاق مهمی که در سپاه های استانی رخ داد این بود که معاونت دانش و پژوهش برای استفاده از ظرفیت نخبگی پاسداران، فعالیت خود را در سه حوزه تجربه نگاری، اندیشه ورزی و پژوهش ادامه داد و این امر منجر به تولید و ثبت 3 هزار تجربه در سامانه دانش و پژوهش شد.

وی گفت : استفاده از ظرفیت بسیجیان نخبه نیز سومین اتفاق مهمی بود که در سپاه های استانی رخ داد و با دستور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان قرارگاه جهاد علمی در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تشکیل شد که این امر نیز باعث تحول و پیشرفت در مدیریت علمی و نهضت نرم افزاری شد.

سرهنگ خالقیان با بیان انکه در حوزه اندیشه ورز در سپاه های استانی شورای عالی اندیشه ورز تشکیل شد گفت : در این راستا 62 تیم اندیشه ورز با تصمیمات خود بر اساس راهبرد و تاکتیک هایی که در منویات مقام معظم رهبری بیان شده بود توانستند در مقابل دشمن با افزایش توان رزم، معنویت و دانش سازمانی موفق عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۰ پژوهش علمی در سپاه استان سمنان انجام شده است گفت : که آخرین و برترین آنها در حوزه دفاع مقدس و با موضوع عملیات مرصاد به ثمر رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها