۲ ایستگاه برف روبی در نقاط کلیدی کهریزک استقرار یافت

خبرگزاری بسیج: معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک از استقرار ۲ ایستگاه برف روبی در نقاط کلیدی شهر کهریزک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۱۸۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ وحید فروغی  با اعلام این خبر گفت: باتوجه به سرد شدن هوا و افزایش احتمال بارش برف به منظور پیشگیری از برفگیر شدن شهروندان در معابر شهر، تمامی  تدابیر لازم برای ارائه خدمات و تسهیلات به اهالی شهر پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک در ادامه افزود: علاوه بر جانمایی بسته های شن و نمک در معابر فرعی و اصلی شهر اکنون ۲ ایستگاه برف روبی در محله کهریزک و قاسم آباد جانمایی شده است که تمامی تجهیزات مورد نیاز از قبیل لودر، گریدر، کامیون وکامیونت ، بسته شن و نمک، ابزار مکانیکی و ماشین آلات  در این ستادها تجهیز شده است.

فروغی اظهار داشت: ایستگاه های برف روبی در  نقاطی از شهر جانمایی شده است که دسترسی عابران و رانندگان به امکانات و تجهیزات این ایستگاه ها به راحتی امکان‌پذیر است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: علاوه بر تجهیز ایستگاه های برف روبی تمامی تدابیر لازم برای پیشگیری از برف گیر شدن معابر شهر پیش بینی شده است و شهروندان درصورت نیاز به کمک در زمان بارش برف و باران با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در کوتاهترین زمان بتوانیم از سوی واحد خدمات شهری به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهیم.

ارسال نظرات