خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه گفت: ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه از جمله ایران و عراق ناشی از ترس دشمنان است و دشمنان از مقبولیت جمهوری اسلامی در میان کشورهای منطقه و همچنین اقتدار آن در جهان هراس دارند.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۸۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نمازجمعه مراغه افزود: جریان خاصی وجود دارد که به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم منطقه است که خوشبختانه با رهبری بزرگان و اندیشمندان منطقه خنثی شد و جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها و حتی در موضوع سازندگی در کنار کشورهای منطقه خواهد بود.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها تمام تلاش خود را کردند منطقه را نا امن کنند و حتی با برنامه ریزی های قبلی این نا امنی ها را به ایران کشاندند و خواستند ایران را نا امن نشان دهند که با رهبری آگاهانه رهبر معظم انقلاب و به برکت نیروهای مقتدر و انقلابی شاهد آرامش و خنثی سازی نقشه های دشمنان هستیم.
حجت الاسلام  پورمحمدی به مقاومت کشورهای منطقه و به خصوص سوریه، یمن، لبنان و عراق اشاره کرد و افزود: اگر تا به امروز در کشورهای منطقه امنیت، ثبات و آرامش حاکم است به برکت جریان های اسلامی از جمله حزب الله و مقاومت است.

ارسال نظرات