خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه فتنه در سال‌های مختلف وجود داشته است، گفت: دشمن از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شد که نمی‌تواند مقابل مردم ایران بایستد و همزمان با جنگ شروع به مهره‌چینی و نفوذ در شاخه‌های مختلف در کشور کردند.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب شروع به مهره‌چینی و نفوذ در کشور کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شد که نمی‌تواند مقابل مردم ایران بایستد؛ ابتدا جنگ داخلی راه انداخت و وقتی دید به نتیجه نمی‌رسد، جنگ  ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد و از همان روزها همزمان با جنگ شروع به مهره‌چینی و نفوذ در شاخه‌های مختلف در کشور کردند.

وی افزود: فتنه در سال‌های مختلف وجود داشته و یکی از آنها دوم خرداد است، وقتی دوم خردادی‌ها روی کار آمدند در زمان واقعه یازدهم سپتامبر به آمریکا نامه نوشتند که ما حاضر هستیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم اما شما ایران را محور شرارت ندانید.

امام جمعه شهرستان بهار نگه داشتن قیمت دلار در پایین‌ترین حد ممکن تا قبل از انتخابات ۹۶ را فتنه دیگر دانست که باعث بالا رفتن قیمت دلار تا ۱۹ هزار تومان بعد از انتخابات شد.

وی یکی از فتنه‌ها را سند۲۰۳۰ دانست و گفت: یکی از اهداف ۲۰۳۰ کم شدن جمعیت است و برخی‌ها خواسته و ناخواسته در این مسیر قدم برمی‌دارند، در غیر این صورت چرا به خانواده‎هایی که تا ۳ یا ۴ بچه دارند یارانه می‌دهند افرادی که جمعیتشان بیشتر است که مستحق‌تر هستند.

ارزنده به بحث تراریخته در کشور اشاره کرد و گفت: روغن‌های خوراکی که دارای پالم است نمونه بارز آن است و این همان برنامه‌ای است که آمریکا در سه ایالت سیاهپوست‌نشین خود اجرا می‌کند و پالم به خوردشان می‌دهند که باروری و  جمعیتشان کم شود و این همان چیزی است که برای ما در نظر دارند و افرادی که این برنامه را برای ما پیاده کرده‌اند فتنه‌گر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات