توطئه و دسیسه ای دیگر از سوی فتنه گران در استان مرکزی :

دشمن می‌خواهد فضای انتخابات فضای بددلی، سوءظن، بدخواهی و بدبینی باشد/مسئله فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است/ چشم این فتنه از همین حالا کور و از ایجاد آن جلوگیری شود

این بار هم این مردم هستند که بایستی با حضور آگاهانه و با بصیرت خود توطئه‌ها و فتنه‌ها را در نطفه خاموش کنند
کد خبر: ۹۲۱۹۷۶۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی جبهه‌ استکبار به رهبری آمریکا با انقلاب اسلامی ملّت ایران به شیوه‌های مختلف بر همگان آشکار شد؛ استکبار جهانی که تا پیش از آن دست به چپاول و غارت منابع کشورمان زده بود و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعث کوتاه شدن دستش از غارت سرمایه‌های ملی ملت ایران و از سوی دیگر به خطر افتادن منافعش در منطقه و تهدیدی برای رژیم غاصبگر صهیونیستی شده بود برای بازگشت خود به منطقه به ترفندهای متعددی چنگ زد؛ از ایجاد تفرقه بین اقوام گرفته تا تدارک کودتا، حمایت از تهاجم نظامی صدام، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و...


اگرچه این دشمنی‌ها و القای بحران‌ها به دلیل ایستادگی مردم و تدابیر حکیمانه‌ رهبران نظام اسلامی هیچ‌گاه راه به جایی نبرده و نخواهد بُرد ولی شیطان بزرگ هم دست از توطئه و ترفند برنداشته است و چه بسا در سال‌های اخیر با استفاده از ابزارهای متنوع جنگ نرم، پرقدرت‌تر از گذشته وارد میدان شده است، توطئه‌هایی که وسعت پیچیدگی آن در فتنه 88 نمود و بروز یافت.


دعوت به اغتشاش و آشوب و به قولی ایجاد فتنه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به لطف مهره‌های داخلی، مهم‌ترین ابزار دشمن در دو سال اخیر شده تا مشروعیت قانونی و مردمی نظام را زیر سوال ببرد.


یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های حضور مردم ایران و آری گفتن و مقبولیت نظام اسلامی، صحنه انتخابات است و اینک که در ایام انتخابات مجلس یازدهم قرار داریم استکبار جهانی از مدت‌ها پیش، برای بهره‌برداری‌های خاص بدان چشم دوخته است.


باید هوشیار بود؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی آذرماه سال 97 در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا نسبت به توطئه آمریکایی‌ها برای سال 98 هشدار دادند و فرمودند: «همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا آمریکا، دشمنی خبیث و حیله‌گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال 97، جنجال کند اما مثلاً برای سال 98 نقشه‌ای بکشد.»


دشمن می‌خواهد فضای انتخابات فضای بددلی، سوءظن، بدخواهی و بدبینی باشد تا وحدت ملی را مخدوش و آرامش و امنیت مردم را با بالا بردن صدای رقبا و ایجاد تشنج و تشتت از بین ببرد و برای رسیدن به این هدف خود در اولین حرکت درصدد این است تا با کاهش میزان مشارکت مردم مشروعیت نظام را زیرسوال ببرد. در گام دیگر به دنبال این است تا سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد و سناریوی ایجاد شكاف بین مردم و نیز بین نخبگان را عملیاتی كند، لذا با جانبداری از یك گروه مداخله خود را كلید می‌زند و غفلت برخی باعث می‌شود آنها به اهداف خود برسند.


در استان مرکزی با آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس یازدهم گویا جریانی در داخل کشور تلاش دارند تا زمینه را برای رسیدن دشمن به این مهم مهیا کنند و در سایه غفلت جریان نخبگانی و با نامزد کردن عناصر خود فتنه دیگری را رقم زنند. مقام معظم رهبری فرمودند: «مسئله فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است... باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند.» (۱۳۹۳/۰۶/۰۵) اما برخی از کاندیداهای این دوره مجلس در استان مرکزی ضمن استفاده از هشتک "معترضیم" از نام یکی از سران فتنه به صراحت در بنرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده بودند.


به طوری که این رفتار آنان با واکنش  دستگاه‌های امنیتی و نظارتی روبه‌رو شد و رئیس کل دادگستری استان مرکزی در واکنش به این رفتار اعلام کرد: از تحرکات انتخاباتی اصلاح‌طلبان در استان مرکزی بوی فتنه به استشمام می‌رسد؛ در حالیکه دولت و هیچ کدام از ارکان نظام راضی به این کار نیست؛ بنابراین باید چشم این فتنه از همین حالا کور و از ایجاد آن جلوگیری شود چراکه برخی قصد دارند چند شب باقی مانده تا انتخابات را به فضای پر از فتنه تبدیل کنند.


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز نسبت به شعارهای تبلیغاتی این کاندیداها موضع‌گیری کرد و گفت: جالب است که دولت دست خودتان است. دولت، دولت شماهاست. همه دست خودتان است. حالا طلبکارید!


نباد حافظه تاریخی خود را از یاد ببریم که پس از فتنه 88 و حماسه 9 دی؛ تجدیدنظرطلبان بارها تلاش كرده‌اند که با اظهارات نرم و عوام‌فریبانه جریان خود را گروهی همگام و همسو با گفتمان انقلاب تعریف کنند و در قامت طیف دلسوز مردم و رهبری نشان دهند؛ چراكه پدرخوانده‌های اصلی این جریان به خوبی می‌دانند برای بازگشت به قدرت و بازسازی و به كارگیری طرح اصلی خود یعنی «تغییر و فروپاشی نظام از درون آن‌هم به وسیله نهادهای اصلی حاكمیتی نظیر قوه مجریه و مقننه» نیازمند حضور فعال در انتخابات و جلب آرای مردم هستند.


این بار هم این مردم هستند که بایستی با حضور آگاهانه و با بصیرت خود توطئه‌ها و فتنه‌ها را در نطفه خاموش کنند.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات