فرمانده سپاه میانه در همایش توجیهی اکیپ های حفاظت از صندوق های رای گیری با تاکید بر دعوت همگان بر حضور در پای صندوق های رای، گفت: حضور گسترده مردمی، ضلع اصلی انتخابات است و بر سرنوشت کشور تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حسین محمدی حضور گسترده در انتخابات را یک جهاد عمومی تلقی کرد و اظهار داشت: موکدترین مورد در بیانات رهبری بر حضور گسترده مردمی است لذا فراخوانی عمومی یک وظیفه همگانی و یک امتحان بزرگ الهی است.

   وی مشکلات کنونی کشور را در مقایسه با مشکلات دوران دفاع مقدس، مشکلاتی پیش پا افتاده و سطحی قلمداد کرد و گفت: تنها راه نجات از این مشکلات، انتخاب افرادی شایسته و اصلح است و با انتخاب نمایندگان مجلسی کارآمد به راحتی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

   توحید فارسی فرمانده سپاه میانه با تاکید بر نقش جوانان در سرنوشت کشور، اظهار داشت: امروز باید به واسطه این جوانان پلی بزنیم از گام اول به گام دوم انقلاب و بدانیم که هر کجا به این جوانان اعتماد کرده و به عملکرد آنان اعتقاد قلبی پیدا کرده ایم، نتیجه گرفته و موفق بوده ایم.

   محمدی وظیفه اکیپ های حفاظت از صندوقهای رای را مراقبت از آرای مردم دانسته و با اشاره به اینکه عده ای به دنبال تخریب سپاه و بسیج هستند، تاکید کرد: بسیجیان تمام توان خود را برای مقابله با هر گونه ایجاد تنش و نزاع بی جا و بی جهت، به کار گیرند.

   فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز با یادآوری نکات لازم الرعایه امنیتی، بر اجتناب از هر گونه شوخی و رفتار غیرموجه تاکید کرد و اظهار داشت: امروز وظیفه ما تامین نظم و امنیت صندوقهای رای است و این ماموریت، ماموریتی بسیار خطیر برای خلق حماسه بزرگ مردمی پیش رو است.     

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز هدف اصلی بسیج را حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم عنوان کرد و گفت: این سلامت و امنیت به دقت و هوشیاری شما بسیجیان وابسته است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد قدرت بسیج را قدرتی تمام ناشدنی و ضرورت همیشگی جامعه دانست و افزود: امروز دشمن اقتدار و نقش آفرینی بسیج را به خوبی دریافته است و برنامه های متعددی برای کمرنگ کردن نقش بسیج در جامعه طرح ریزی کرده است ولی این تفکر بسیج است که دنیا را تغییر داده و افکار استکباری را زمینگیر کرده است.

   وی بسیج را وفادارترین ارگان نسبت به نظام، انقلاب و ولایت معرفی کرد و اظهار داشت: اینان همواره پا به رکاب و آماده به خدمت در زیر سایه ولایت بوده و روزی سربازان انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهند بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد با تاکید بر اینکه صاحبان اصلی انقلاب و کشور شما جوانان بسیج هستید، تصریح کرد: بسیجیان باید در نظم، انظباط، اخلاق، برخورد، صبر، ایثار و شجاعت، الگوی رفتاری دیگران باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها