خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه پیرانشهر ضمن صدور بیانیه‌ای، با تاکید بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تشکیل مجلس قوی و انقلابی را از الزامات پیش‌برنده بیانیه گام دوم انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۸۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، در آستانه انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی، فرماندهی سپاه پیرانشهر با صدور بیانیه‌ای بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

جمهوری اسلامی ایران در چهل و یک سالگی خود همچنان حیات سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیده و به رغم کاستی های دولتمردان و نارسایی هایی که دولت های مختلف در کارنامه های خود داشته و دارند با قدرت به راهی که بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب ترسیم کرده است ادامه میدهد.

دوم اسفند فرا می رسد و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می شود و مردم قهرمان ایران که با حضور فعال و مشارکت جدی خود در انتخابات، بارها صحنه های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را آشکار نموده است، هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می آید تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت ساز نمایندگان مجلس یازدهم برگزار کند.

روز دوم اسفند ماه، روز عمل به وصیت موکد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که پیوسته بر لزوم شرکت در انتخابات سفارش می کردند و آن را وظیفه شرعی آحاد ملت می‌دانستند.

دوم اسفند روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمم با نشاط و متحد هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای تاکید فرموده اند انتخابات را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه توز تبدیل می‌کنند.

رزمندگان سپاه پیرانشهر با تقدیر و سپاس از عموم مردم رشید و شهید پرور پیرانشهر خود را برای حضوری آگاهانه و دشمن شکن آماده ساخته است با تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی و حق الناس از سوی کاندیدا های محترم و هواداران آنها از همگان دعوت می‌کند تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی ها و سوابق کاندیداهای نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کاندیدا هایی که در تعهد به مبانی و ارزش های اسلامی، التزام به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه، درایت و مدیریت و نیز داشتن روحیه انقلابی از شایستگی بیشتری برخوردار است، رای دهند تا به خواست خداوند متعال، نمایندگان آینده را با رای بالا از پشتوانه قوی تری برای حل مشکلات کشور برخوردار بوده و توفیق بیشتری یابد.

والسلام علی عباد الله الصالحین

فرماندهی و کارکنان سپاه پیرانشهر

انتهای پیام

ارسال نظرات