سیدعلی آقازاده گفت: انتخابات ها در کشور ما تا به امروز موجب اقتدار ملی و عزت ایران اسلامی شده و این انتخابات ها بوده اند که همواره توانسته امنیت ملی و و وحدت ملی را برای ما و کشور ایجاد کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۰۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در برگزاری انتخابات یازدهمیندوره مجلس شوراس اسلامی دراراک گفت:انتخابات یک وجه دیگری از مردم سالاری دینی است که بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است و مسئولین و قانون اساسی نیز برای اجرای آن همواره تلاش داشته اند.

وی افزود:انتخابات ها در کشور ما تا به امروز موجب اقتدار ملی و عزت ایران اسلامی شده و این انتخابات ها بوده اند که همواره توانسته امنیت ملی و و وحدت ملی را برای ما و کشور ایجاد کند.

استاندارمرکزی باتاکیدبراینکه انتخابات باعث ثبات نظام جمهوری اسلامی شده است گفت: و امیدواریم امروز در این انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم ایران رقم بخورد که این هم موجب استمرار اقتدار نظام و تثبیت جمهوری اسلامی و تشکیل یک مجلس قوی،کارآمد و انقلابی که در شان ملت ایران و حکومت اسلامی شود.

وی بیان کرد:به عنوان یک خدمتگذار از همه ملت ایران ضمن تشکر از حضور معنادارشان در مشارکت های سیاسی می خواهیم امروز هم با حضورشان بار دیگر آن صلابت سیاسی و اقتدار مردمی نظام اسلامی را به رخ همه بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی بکشانند و بار دیگر حماسه ملی دیگری رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات